poniedziałek, 22 września 2014

Filc w innym wydaniu

Nieco ponad rok temu potrzebowałam torebki do sukienki na urodziny mojej znajomej, lecz w sklepach nie było nic co by mi się podobało. Usiadłam i stwierdziłam, że mogę sama taką stworzyć. Efekt był piorunujący!

Od tamtego czasu powstało kilka kopertówek z filcu, mniejszych bądź większych, bawiłam się też kolorami. Jednak wciąż było mi mało. Zaczęłam szukać alternatywnych materiałów.

I oto w zeszłą środę przyszła do mnie znajoma z prośbą czy wykonam torebkę na prezent, według hej pomysłu. Od wstępnych rozmów do efektu końcowego zajęło nam to trzy godziny. Poniżej znajdują się efekty naszej współpracy.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam do odwiedzin strony na Facebooku -> Hooza Accesories, gdzie znajdziecie resztę pomysłów.

Chętnie wykonam coś według indywidualnych pomysłów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz